Sidor

onsdag 4 maj 2011

Kissimirrin lempituolit!!

 Kukas se siinä maata lötköttää minun tuolissani...eikä suostu katsomaan kameraan, vaikka kuinka maanittelen.Väittää että minun surkimus iPhone-luurilla tulee aina punaiset silmät (No niin ..neidillä ON taivaansiniset)
Tämä istuin kuulemma on tarpeeksi pehmeä  mokomallekin hienohelmalle.
Olin ostanut pienen mini korituolin ja ajatellut, että sepä passaa sekä lastenlapselle että Luzetelle...mutta ei sitten vängän väkisinkään armon neiti tyontänyt pientä söpöä ahteriaan kirpparin korituoliin.Lupasin yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista..Ei uskonut minua.
Tämä tuoli kelpaa myös, kun on kunnon nahkapiälys ja vanhanajan käsityötä.
.Mutta kuvaa ei ois saanu laittaa blogiin, kun nyt luulee koko Suomen kansa , että hällä on hullun kiilto silmissä.
Saas nähdä meneekö välit poikki!!

Läppärin ja sulkakynän takana mimmi katsoa killittää.
Tepastelee tietty välillä näppäinten päällä, kun muonitus ei oikein toimi.
Palvelun laatu on jokseenkin kyseenlaista tässä huushollissa.

Jos innostun laulamaan tai hyräilemään hermostuu neiti silmittömästi...tulee minua kohti nyrkki pystyssä ja kynsi valmiudessa kuin Kapteeni Koukku konsanaan.Joskus se onnistuu saamaan veripisaran pusuhuuliltani.Verenhimoinen otus!!

On se kumma, ennen vanhaan ope-korkeeta käydessäni sain aina aloittaa yhteislaulun, kun P:llä on niin kantava ääni...Otin sen silloin kehuna, mutta olen ruvennut EPÄILEEN sitä , kun kissimissinkin korviin sattuu...Nuottikorviin?? En ole kyllä moista viheliäistä mirriä tavannut.Ei se tykkää edes viheltämisestä...
Mitäs minä sitten saan tehdä omassa kodossani????

2 kommentarer:

  1. Miau. Kyllähän prinsessa arvonsa tietää! Palvelija voi istua korituolissa. Näyttää samanlaiselta kuin meidän balineesi-prinsessa. Hän pitää meidän "jätkät" itämaisen ja siamilaisen kurissa ja herran nuhteessa ;)

    SvaraRadera
  2. Ai jaha!!! Alamainen yritti ahtaa arveltavasti normaalikokoisen ahterinsa arveluttavan ahtaaseen LASTEN korituoliin, mutta huonolla menestyksellä.Oisin voinut vaikka juuttua kiinni siihen. Olisin ollut ahdingossa ja sessa ois nauranut partaansa tai no...viiksiinsä.
    Hyvä, kun kelpaa vielä sille 1 1/2-vuotiaalle.
    Terkut teidän kissa poppoolle:ekana tietty sille korkea-arvoiselle prinsessalle...jätkiä kuitenkaan unohtamatta.

    SvaraRadera