Sidor

lördag 5 november 2011

Kirpparilöytö - tuolit mökille!!

Minulla oli tosi hyvä tuuri Lions-clubin kirppiksellä.Etsin maalaismaisia, mutta koristeltuja  mökkituoleja ja menin tavanomaiseen tapaani lauantaikierrokselle Lions clubin parakille.Tapasin sinne mennessäni erään tuttavan ja jäin suustani kiinni, hänkun on niin kiinnostunut minun nykyisistä ruoka-systeemeistäni.
Harmittikin pikkasen  (muka) kun en ehtinyt  sinne heti , kun se avattiin ...silloinhan on parhaat apajat...Kyllähän me kirpparihullut sen tiedämme.
Olen AINA 4:n ensimmäisen joukossa.Hmmm  Siellä on myös monta antiikkikauppiasta jonossa.
No niin ..Kävi näin. Kaikki antiikki-löytöryntäilijät olivat  jo menneet sisään ja minä " reppana " olin puoli tuntia myöhässä, mutta kun tulin parakin eteen kantoipi mun lemmikki antiikkieksperttisetä takaovesta näitä tuoleja ja muitakin mööbeleitä , joille ei oikein ollut tilaa heidän pikku pömpelissään.
Hyökkäsin heti hänen kimppuunsa ja kyselin hintaa :150kr kappale , sanoi setä ja lisäsi ,että hän itse oli aikonut ensin ostaa ne mutta....Salamannopeasti keskeytin hänet, jottei hän vaan rupeisi katumaan...minä ostan ne...
Näin kävi, koska olin 1/2 tuntia myöhässä. YEAH YEAH
Setä sanoi myös, että jos myisit vaikka Blocketilla , saisit het 4-500kr kättelyssä.
No way .En tietenkään myy.

2 kommentarer:

  1. Onneksi olkoon, teit Windsor-tuolilöydön! Mahdollisesti kyse on 1800-luvun lopun Windsor-tuolin variaatiosta. Windsor oli aikanaan suosittu mm. kahviloissa.Tuolista on satoja eri variaatioita, tuolia valmistetaan yhä uustuotantona, joten siksi en ole aivan varma tuolisi iästä, mutta tuo vaikuttaa vanhalta.
    Lue lisää http://en.wikipedia.org/wiki/Windsor_chair

    SvaraRadera
  2. Kiitos kaunis sinulle tieto-valistuksestasi!!!Väännettyäni ja käännettyäni tuolia, näin että siinä on sitä oikeaa vanhaa patinaa.Nyt sitä ollaan polleita :-)))

    SvaraRadera