Sidor

tisdag 3 maj 2011

Kauan jahtaamani kesälaukku osui tielleni sattumalta.

 Olen etsinyt jonkin aikaa passelia kesälaukkua...Olin menossa tapaamaan positiivisuus coach-ystävätärtä yhdessä kahvilassa....ja mulla oli turhaa aikaa kokonaista 10 minuuttia...Eli pujahdin kuppilan vieressä olevaan lempi-VAATE kauppaan ..pieni mini boutique Isabelliin( varppina yhtä suuri!!! kuin mun siirtolapuutarha-mökki 10 NELIÖMETRIÄ) Siinä kaupassa myydään vain muutamia samalaisia vaatteita ..Osa ehkä hieman liiankin kruusattuja, mutta olen tehnyt siellä hyviä löytöjä silloi tällöin.Ja tärkein pointti....eivät ole turhan tyyriitä...oli sitten Matti tai Maija kukkarossa!!
 Mutta eihän siellä juuri laukkuja bruukaa olla....Nyt oli kokonaista VIISI kpl ..ja miellyin niistä pariin .Valinta oli kuitenkin tämä kudottu KERMANVÄRINEN  nyppy - neulelaukku.Huom. NÄKÖHARHAA...kuvan madonnataulu EI ole vinossa, VAIN valokuvaaja.
 Keittiö-sohvani sai toimia naulakkona tällä kertaa.
Nyt tytöt nypläämään..tai miehen köriläät myös ja kassia tulee sassiin!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar