Sidor

onsdag 11 maj 2011

Luonnon oikku...Ei kun kerrottuja valkovuokkoja!!

 Ooooooooh,Olin haltioissani.Minun siirtolapalstallani kasvaa  KERRRROTTUJA  valkovuokkoja ( se ON 4:llä R:llä:-))))))Piti heti napata pari kappaletta ja laittaa lillumaan kupposeen. Yritin ottaa kuvaa nurmikolla, mutta pikkukoira Carmen  juoda latki ja maistoi kulhosta ...tietenkin. Ei ainakaan kuollut vielä..Nähtävästi....
Kuvaan ei tullut silti..Häipyi vain vähin äänin.
 Äiti Oopperaa yritin maanitella kuvaan . Hän kun osaa jo käyttäytyä . Ei ollut sitten vähääkään kiinnostunut mun kukista...Olkoonkin harvinaisia...ei tee vaikutusta.  Anna mun ottaa nokoset!!!!
Mikä mulkaus kameraan !!Arvon rouva ei  viitsinyt poseerata...Ei oo pakko. Teen mitä lystää!!
Anna nyt mun NAUTTIA...Hitto viek........

Kukkia löytyy jos minkälaisia...Nämä oli ihania mättäitä mökkien välisillä poluilla.
Jo oli myös  jos jonkinnäköistä mökkiä ja viljelyksiä sortin sakeilla.

Kaikilla meillä on oma tyylimme...Palstat kertovat MEISTÄ...paljon....Ne ovat meidän itsemme näköisiä tavalla tai toisella.
 Joidenkin kukkarivit ovat sotilaallisessa järjestyksessä, toisten enemmän boheemisti.
Joillakin on yli ja ympäri koristeltu ympäristö...On sitten härveliä , jos jonkinnäköistä.
Toisilla askeettinen pihamaa.
Ai, että on KIVA, että me ollaan niin erilaisia....Se on RIKKAUTTA.
Saamme toteuttaa itseämme....
Minä haluan VILLIN ja kauniin puutarhan...jossa on vintage charmia..Englantilaisia tuoksuruusuja ja muutenkin paljon huumaavan tuoksuvia kukkia + PALJON syötävää vihreätä!!
Mä rakastan tätä!!!
Tässä on ihka tavallisia, mutta tavattoman oikeita ja kauniita valkovuokkoja..ei tarvi olla yhtään jalostettuja
eikä muitakaan krumeluureja. Yksinkertaisen ja puhtaan kauniita.
Tiesitkö, että....????
Valkovuokko on tuulen kukka. Vuokko kun sai kasvitieteellisen nimensä, anemone, eräältä filosofi  Aristoteleen oppilaalta, koska sen terälehdet irtoavat  niin helposti tuulessa.
Anemos tarkoittaa: tuuli kreikan kielellä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar